مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-03سياسي

نهمین دوره قرار دوازدهم به حمایت از مردم مظلوم غزه اختصاص یافت


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هر ماه در قرار دوازدهم موضوعی در کنار توزیع بسته معیشتی مانند عفاف و حجاب و تهیه جهیزیه و وسایل گرمایشی و .

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هر ماه در قرار دوازدهم موضوعی در کنار توزیع بسته معیشتی مانند عفاف و حجاب و تهیه جهیزیه و وسایل گرمایشی و .

را در نظر گرفته ایم، گفت: موضوع امروز فلسطین است که در فراز خاصی قرار دارد و در این دوره قرار دوازدهم مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین اجرای سراسری قرار دوازدهم، امروز 12 آذرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه و سیدحسن میرکریمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در محل امامزاده معصوم(ع) تهران برگزار شد.

با توجه به اینکه قرار دوازدهم چندی است به اتفاقات روز دنیا معطوف شده است، نهمین دوره قرار دوازدهم با موضوع تهیه بسته های معیشتی و حمایت مادی از مردم مظلوم غزه اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره قرار دوازدهم به حمایت از مردم مظلوم غزه اختصاص یافت

نهمین دوره قرار دوازدهم به حمایت از مردم مظلوم غزه اختصاص یافت