مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:402023-12-19سياسي

کنعانی رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه رای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر درباره حمید نوری را غیرقابل قبول خواند و آن را به شدت محکوم کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد و محکوم کردن او به حبس ابد، واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت.

ناصر کنعانی در این باره گفت: جمهوری اسلامی ایران رأی دادگاه های بدوی و تجدیدنظر درباره حمید نوری شهروند ایرانی را از اساس غیرقابل قبول دانسته و آن را به شدت محکوم می کند.

وی افزود: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چینین رأی مخربی مبادرت کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: متاسفانه دستگاه قضایی سوئد با قرار گرفتن در کنار گروهک های تروریستی که دهه هاست مشغول انجام شنیع ترین اعمال تروریستی و ضدبشری علیه مردم ایران، عراق و حتی اروپا هستند، اینگونه منافع دو ملت و روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده اند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف ذاتی خویش در دفاع از حقوق شهروندان خود، از تمام ظرفیت ها و امکانات قانونی برای رهایی شهروند یاد شده از چنگال بی عدالتی استفاده کرده و تا استیفای کامل حقوق شهروند خویش به تلاش های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد

کنعانی رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد