مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02سياسي

رییس سازمان تبلیغات کشور به یاسوج سفر می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان تبلیغات کشور را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان تبلیغات کشور را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز شنبه یازدهم آذر ماه 1402در نشست خبری با خبرنگاران از سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دیدار با نهادها و دستگاه های فرهنگی دولتی از جمله برنامه های نوبت صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سفر روز دوشنبه 13 آذر ماه جاری صورت می گیرد، افزود: دیدار با هنرمندان و شاعران، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی استان، دیدار با مبلغین و مبلغات، دیدار با اعضای فرهنگی و خانواده شهدا نیز در نوبت عصر صورت می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دیدارها دیدگاه ها و تحلیل های فرهنگی افراد مطرح و با حضور مسئولان استانی به بررسی وضعیت فرهنگی و تعیین راهبردها پرداخته می شود.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: این نشست ها باعث می شود که شناخت واضح تری از میدان داشته باشیم، از راهنمایی های رییس سازمان تبلیغات اسلامی بهره مند شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تبلیغات کشور به یاسوج سفر می کند

رییس سازمان تبلیغات کشور به یاسوج سفر می کند