مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-04سياسي

توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» در چهارمحال وبختیاری


طرح ملی «قرار دوازدهم» امروز، 13 آذرماه همزمان با سراسر کشور با حضور حجت الاسلام خاموشی، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق ارتباط ویدیویی در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.

- توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در چهارمحال وبختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری طرح ملی قرار دوازدهم امروز، 13 آذرماه همزمان با سراسر کشور با حضور حجت الاسلام خاموشی، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق ارتباط ویدیویی در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 13 آذرماه همزمان با سراسر کشور طرح ملی قرار دوازدهم با حضور حجت الاسلام خاموشی، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق ارتباط ویدیویی در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.

در این دوره از اجرای طرح ملی قرار دوازدهم تعداد بیش از 100 بسته معیشتی ارزاق به ارزش یک میلیارد ریال از محل کمک های خیرین تهیه و جهت توزیع در بین نیازمندان شناسایی و آماده شده است.

از ابتدای سال تاکنون تعداد بیش از 2000 بسته معیشتی شامل ارزاق، لوازم التحریر، پوشاک، جهیزیه به ارزش ریالی بیش از 15 میلیارد ریال در قالب طرح قرار دوازدهم در بین افراد نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» در چهارمحال وبختیاری

توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» در چهارمحال وبختیاری