مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-21فناوري

سرعت اینترنت 950 مگابیتی در گلستان ثبت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر پنجشنبه در دیدار با مردم مینودشت اظهار کرد: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای عملیات فیبر نوری در استان گلستان گفت: سرعت اینترنت در برخی مناطق گلستان تا 950 مگابیت در ثانیه ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر پنجشنبه در دیدار با مردم مینودشت اظهار کرد: در حالی که همه شهر های استان تهران زیر پوشش فیبر نوری قرار ندارند، اما تمام شهر های گلستان از این خدمت بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: شهروندان 37 شهر گلستانی می توانند از خدمات اینترنت نامحدود و پرسرعت بهره مند شوند و سرعت اینترنت در برخی مناطق تا 950 مگابیت بر ثانیه ثبت شده است.

ارتقای زیرساخت های ارتباطی مردم شهر های استان گلستان با جمعیت حدود یک میلیون و صد هزار نفر از جمله پیامد های طرح فراگیر توسعه فیبر نوری در گلستان است برای عملیاتی شدن این طرح ملی 655 کیلومتر کابل کشی شهری و 658 کیلومتر کابل کشی بین شهری انجام شده است.

در این پروژه یکی از اپراتور های خصوصی دارای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی بیش از 1300 کیلومتر حفاری داکت گذاری و فیبر کشی در استان گلستان انجام داده که هزینه اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اینترنت 950 مگابیتی در گلستان ثبت شده است

سرعت اینترنت 950 مگابیتی در گلستان ثبت شده است