مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-19سياسي

هشتمین اجلاس استانی نماز در قم برگزار می شود


مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه هشتمین اجلاس استانی نماز در قم با محوریت ترویج امر نماز در میان جوانان برگزار می شود، گفت: در این مراسم، - ایسنا/قم مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه هشتمین اجلاس استانی نماز در قم با محوریت ترویج امر نماز در میان جوانان برگزار می شود، گفت: در این مراسم،23 تن از فعالان امر نماز در مدارس و دانشگاه ها تجلیل خواهند.

حجت الاسلام علی عرب پور امروز، 28 آذر در نشست خبری هشتمین اجلاس استانی نماز، اظهار کرد: این اجلاسیه صبح روز چهارشنبه 29 آذر با قرائت پیام کتبی آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، پخش پیام تصویری حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور و سخنرانی آیت الله سعیدی، امام جمعه قم در مرکز همایش های شهرداری قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 23 تن از فعالان امر نماز در مدارس و دانشگاه ها در این اجلاسیه تجلیل خواهند شد گفت: همچنین مدیران کل آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم نیز گزارشی از وضعیت نماز در مدارس و مساجد و دانشگاه ها ارائه خواهند کرد.

عرب پور در بخش دیگری از این نشست از تمرکز فعالیت های ستاد اقامه نماز استان قم بر موضوع ترویج فریضه نماز در میان جوانان خبر داد و گفت: بر همین اساس، هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین اجلاس استانی نماز در قم برگزار می شود

هشتمین اجلاس استانی نماز در قم برگزار می شود