موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-19اقتصادي

تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نظارت ویژه بر بازار میوه در روزهای پایانی ماه خبر داد و گفت: برای مغازه دارانی که اعضای اتحادیه هستند پیامک هایی فرستاده می شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد.

- تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نظارت ویژه بر بازار میوه در روزهای پایانی ماه خبر داد و گفت: برای مغازه دارانی که اعضای اتحادیه هستند پیامک هایی فرستاده می شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد.

اسدالله کارگر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای شب یلدا هیچ کمبودی در اقلام مختلف میوه نداریم، گفت: در حال حاضر در میدان مرکزی میوه و تره بار انار اصفهان، شیراز، ساوه و فیروزکوه بسته به کیفیت آن از کیلویی 10 تا 65 هزار تومان و هندوانه جنوب نیز از کیلویی 10 تا 22 هزار تومان به صورت عمده خرید و فروش می شود.

وی همچنین با اشاره به نظارت ویژه بر بازار شب یلدا نیز گفت: تمهیدات لازم جهت نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در نظر گرفته شده و بازرسان اتحادیه قطعا در سطح بازار نظارت های لازم را انجام می دهند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران ادامه داد: از طرفی برای مغازه دارانی که اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع

تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع