مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-19فرهنگي

اجرای ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان


برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان همزمان با 30 آذرماه از ساعت 14 الی 16 برنامه ریزی شده است که شامل سخنرانی، - ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان همزمان با 30 آذرماه از ساعت 14 الی 16 برنامه ریزی شده است که شامل سخنرانی، حافظ خوانی، اجرای موسیقی محلی، نقالی، لافندبازی و پذیرایی شب یلدا خواهد بود.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت شب یلدا که به عنوان میراث ناملموس ایرانی در فهرست میراث جهانی هم ثبت شده، هر ساله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با رویکرد تقویت گردشگری و اشتغال پایدار برنامه های زیادی را اجرا می کند.

وی افزود: امسال هم حدود 200 ویژه برنامه شب یلدا در مناطق مختلف استان به میزبانی تاسیسات گردشگری و بومگردی های استان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: ویژه برنامه شب یلدا که از ساعت 20 به صورت زنده از شبکه باران پخش می شود به میزبانی شهرداری کومله در خانه سنتی این شهر برگزار می شود و شامل اجرای آیین های سنتی یلدا، قصه گویی و موسیقی محلی و.

است.

جهانی افزود: برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان همزمان با 30 آذرماه از ساعت 14 الی 16 برنامه ریزی شده که شامل سخنرانی، حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان

اجرای ویژه برنامه شب یلدا در موزه میراث روستایی گیلان