مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-19سياسي

حمایت بنیاد شهید ایلام از آثار فاخر و استاندارد در حوزه ایثار و شهادت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: بنیاد شهید از آثار و تألیفات فاخر و استاندارد در موزه ایثار و شهادت، حمایت مادی و معنوی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، عصر سه شنبه 28 آذرماه، در جلسه شورای تالیف و نشر با تقدیر و تشکر از فعالان تالیف و نشر حوزه ایثار و شهادت، گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه دفاع مقدس است که باید نویسندگان استان را به این سمت تشویق کرد.

وی افزود: آثاری که در شورای نشر و تالیف بنیاد شهید استان مورد تایید قرار بگیرند و به تایید مرکز هم برسند مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

اسدی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای نویسندگان برجسته ای است، ادامه داد: نویسندگان استان از ظرفیت های حوزه دفاع مقدس که یک گنیجه عظیم و دست نخورده است، در حوزه تالیف و نشر استفاده کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: امروز هفتمین جلسه شورای نشر و تالیف در سال جاری در محل سالن جلسات بنیاد شهید استان برگزار شد، و در این جلسه چند اثر تالیف شده در زمینه های دفاع مقدس مورد ارزیابی قرار گرفت و در صورت تصویب به مرکز ارسال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد شهید ایلام از آثار فاخر و استاندارد در حوزه ایثار و شهادت

حمایت بنیاد شهید ایلام از آثار فاخر و استاندارد در حوزه ایثار و شهادت