مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-28ورزشي

ضرورت توجه بیشتر به ورزش محلات شهر اهواز


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ورزش محلات گفت: ورزش محلات و زمین های ورزشی محلی، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ورزش محلات گفت: ورزش محلات و زمین های ورزشی محلی، سبب می شود جوانان اوقات فراغت خود را با یک تفریح سالم پر کنند و برای ورزش های حرفه ای و قهرمانی آماده شوند.

سیدمحمدجواد رضوی در حاشیه شصت و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز اظهار کرد: در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز درباره سیاست گذاری چگونگی فعالیت های فرهنگی در مساجد و کمک به مساجد و هیات هایی که کار فرهنگی انجام می دهند، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ارتباط با مساجد و هیات ها یک تعامل دوطرفه است به این صورت که هم آن ها بتوانند از کمک های شهرداری بهره مند شوند و هم اینکه نظرات مدیریت شهری در برنامه ریزی های فرهنگی اعمال شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تشکیلات ورزش محلات اهمیت زیادی دارد بنابراین معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری باید به آن توجه ویژه ای کند زیرا حدود 400 تیم ورزشی در محلات اهواز وجود دارد و به طور عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر به ورزش محلات شهر اهواز

ضرورت توجه بیشتر به ورزش محلات شهر اهواز