مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-16ورزشي

بازداشت عوامل بازار سیاه بلیط بازی فوتسال ایران و روسیه در لارستان


فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری 2 نفر دلال و کلاهبردار مجازی که در پوشش فروش بلیط مسابقه فوتسال بین تیم های ایران و روسیه ضمن ایجاد بازار سیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می کردند خبر داد.

- سرهنگ سید محمد یوسفی در گفتگو با خبرگزاری فارس در لارستان با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم اقدام می کنند اظهار داشت: درپی اطلاع رسانی رویداد بین المللی برگزاری فوتسال بین تیم های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سالن ورزشی منیری (طوبی) در این شهرستان و راه انداز سایت lar tikt.

ir جهت خرید بلیط در مورخه 27 و 28 آذرماه متاسفانه تعدادی افراد سود جو و فرصت طلب از موقعیت به دست آمده سوء استفاده نموده و اقدام به راه اندازی بازارسیاه بلیط این دو بازی نموده اند به طوری که قیمت پیشنهادی و مورد خرید و فروش در بازارسیاه تا مرز ده میلیون تومان می رسد.

وی افزود: مامورین ضمن هماهنگی با مقام قضایی ضمن بررسی دقیق موضوع بلافاصله تحقیقات خود را شروع و نسبت به شناسایی و تحت رصد قرار دادن آن ها اقدام و برابر تحقیقات میدانی و بررسی فضای (سایت دیوار و شیپور) مشخص گردید دو نفر به هویت معلوم اقدام به دلالی و خرید و فروش بلیط به قیمت های گزاف در بین ورزش دوستان می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل بازار سیاه بلیط بازی فوتسال ایران و روسیه در لارستان

بازداشت عوامل بازار سیاه بلیط بازی فوتسال ایران و روسیه در لارستان