مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-13ورزشي

احیای ورزشگاه علی دایی اردبیل در دستور کار است


وضعیت ورزشگاه علی دایی اردبیل حقیقتا مارا نگران کرده است و مطابق هماهنگی انجام شده قرار شده حداکثر کمک را جهت احیای مجدد این ورزشگاه انجام دهیم.

- مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: سهم استان اردبیل در فوتبال ملی بسیار زیاد است و این منطقه ستارگان بزرگی چون علی دایی و کریم انصاری فرد را تقدیم فوتبال کشور کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فوتبال استان اردبیل ضمن مطلوب ارزیابی کردن این مجمع و قدردانی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: وحدت و همدلی خوبی نسبت به سال های قبل در فوتبال استان حاکم شده است و کارهای خوبی در آن انجام شده است و فکر می کنم ارزیابی مجمع هم همین است.

تاج افزود: وضعیت ورزشگاه علی دایی حقیقتا ما را نگران کرده است و مطابق هماهنگی انجام شده قرار شده حداکثر کمک را جهت احیای مجدد این ورزشگاه انجام دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وجود چهره های شاخص فوتبالی در اردبیل ثابت کرده است که زمینه های وسیعی برای این ورزش پرطرفدار در منطقه وجود دارد و باید بیش از پیش به این مسئله توجه کرد.

تاج با اشاره به استقبال بی نظیر از جام رمضان اردبیل تصریح کرد: در فینال فوتسال جام رمضان 6 هزار نفر در سالن رضازاده از نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ورزشگاه علی دایی اردبیل در دستور کار است

احیای ورزشگاه علی دایی اردبیل در دستور کار است