مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-06ورزشي

استقبال مردم آمل از کشتی گیر و سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی ارتش های جهان


مردم ورزش دوست شهرستان آمل عصرچهارشنبه از علی چوبک زن دارنده نشان نقره و عادل بالی تبار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های جهان که موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، - ایسنا/مازندران مردم ورزش دوست شهرستان آمل عصرچهارشنبه از " علی چوبک زن " دارنده نشان نقره و " عادل بالی تبار " سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های جهان که موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، در بازگشت به زادگاهشان به گرمی استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی چوبک زن در وزن 67 کیلوگرم این مسابقات برای تیم ملی اعزام ایران درشهر باکو کشور آذربایجان به میدان رفت و در دورنخست حریفی از کشور ایتالیا را شکست داد و در دور دوم با پیروزی و امتیاز بالا برابر کشتی گیر آمریکایی راهی دیدار نهایی شد.

ملی پوش آملی کشتی فرنگی ارتش های جهان در دیدار نهایی این مسابقات در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مغلوب رقیبی از روسیه شد و به نایب قهرمانی رسید.

همچنین علی اسکو دیگر کشتی گیر آملی که در 77 کیلوگرم، برای تیم ملی ایران به روی تشک رفته بود، با درخشش در این مسابقات، در دیدار نهایی با پیروزی 7 بر 1 مقابل حریف بلاروسی صاحب گردن آویز طلا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم آمل از کشتی گیر و سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی ارتش های جهان

استقبال مردم آمل از کشتی گیر و سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی ارتش های جهان