مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-16اجتماعي

8 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری از تعهدات اشتغال زایی خود عقب هستند


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هشت دستگاه اجرایی در استان از تعهدات اشتغال زایی خود عقب هستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی صبح امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس سامانه رصد اشتغال استان عملکرد اداره زندان ها، شرکت شهرک های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، صمت، راهداری و دامپزشکی به ترتیب بیشترین عملکرد و حتی مازاد تعهد خود را در حوزه ایجاد اشتغال انجام داده اند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری شهرستان های بروجن و لردگان بالاترین میزان ایجاد شغل را داشته و رتبه برتر را کسب کرده اند.

وی عنوان کرد: شهرستان های شهرکرد، خانمیرزا و فارسان متناسب با تعهدات اشتغال زایی جلو می روند.

مولوی گفت: شهرستان های سامان، کوهرنگ، بن، اردل، کیار و فلارد از تعهدات خود در حوزه اشتغال زایی عقب هستند و این نیازمند رصد و پیگیری ویژه دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار کرد: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان در سال جاری 20 هزار و 19 فرصت شغلی است که تا کنون 70 درصد آن محقق و با گذشت 9 ماه از سال جاری 14 هزار و 14 فرصت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری از تعهدات اشتغال زایی خود عقب هستند

8 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری از تعهدات اشتغال زایی خود عقب هستند