مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-29اقتصادي

5000 مترمکعب به ظرفیت مخازن آب پارسیان طی دو سال اخیر اضافه شد


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به پروژه های آبرسانی بویژه در مناطق محروم و روستایی استان گفت: طی 2 سال گذشته پنج هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب شهرستان پارسیان اضافه شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به پروژه های آبرسانی بویژه در مناطق محروم و روستایی استان گفت: طی 2 سال گذشته پنج هزار مترمکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب شهرستان پارسیان اضافه شده است.

عبدالحمید حمزه پور امروز (هشتم آذرماه)، در حاشیه بازدید مشترک با فرماندار پارسیان از پروژه های آبرسانی این شهرستان، با بیان اینکه توجه ویژه دولت مردمی و حمایت های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور و استانداری هرمزگان از پروژه های آبرسانی استان نسبت به گذشته بیشتر شده است، افزود: یکهزار میلیارد ریال پروژه آبرسانی در قالب اعتبارات استانی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان پارسیان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این راستا یک باب مخزن با حجم 2 هزار مترمکعب در شهر دشتی، یک باب مخزن هزار مترمکعبی در غورزه و یک باب مخزن در مجتمع ساحلی پارسیان احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مترمکعب به ظرفیت مخازن آب پارسیان طی دو سال اخیر اضافه شد

5000 مترمکعب به ظرفیت مخازن آب پارسیان طی دو سال اخیر اضافه شد