مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-12سياسي

بررسی محل دفن حضرت زهرا (س) / از روضه حرم پیامبر (ص) تا بقیع و خانه شخصی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از پرسش های مهم درباره شهادت حضرت زهرا (س) که برای هر مسلمانی مطرح می شود این است که چرا مزار آن حضرت مخفی مانده و تا به حال آشکار نشده؛ - بررسی محل دفن حضرت زهرا (س) / از روضه حرم پیامبر (ص) تا بقیع و خانه شخصی درباره محل دفن حضرت زهرا (س) روایت های گوناگونی وجود دارد که مشهورترین آن ها به تدفین آن بانوی مکرم در خانه خودشان، روضه حرم پیامبر (ص) و بقیع اشاره دارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از پرسش های مهم درباره شهادت حضرت زهرا (س) که برای هر مسلمانی مطرح می شود این است که چرا مزار آن حضرت مخفی مانده و تا به حال آشکار نشده؛ بانویی که صاحب کوثر و دارای مقام و جایگاهی رفیع از منظر قرآن است.

آن حضرت دارای مقام عصمت و در صراط مستقیم است و یکی از شخصیت هایی است که ما در هر نماز هدایت به راه ایشان را از خداوند خواستاریم.

با این همه تأکید و توصیف در فضیلت و عظمت این بانوی بزرگ و اول اسلام، چرا هیچ نشانی از مزارشان بر جای نمانده است؟ و چرا جز تعداد کمی باید از محل دفنشان آگاهی پیدا می کردند؟ با دقت در منابع روایی و تاریخی شیعه و اهل سنت مشخص می شود که نشان دقیق و مشخصی بعد از شهادت جانسوز حضرت زهرا (س) از مزارشان بیان نشده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی محل دفن حضرت زهرا (س) / از روضه حرم پیامبر (ص) تا بقیع و خانه شخصی

بررسی محل دفن حضرت زهرا (س) / از روضه حرم پیامبر (ص) تا بقیع و خانه شخصی