مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-02ورزشي

تکذیب وجود 20 میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال خوزستان


دبیر هیات فوتبال خوزستان صحبت های مطرح شده مبنی بر این که در حال حاضر مبلغ 20 میلیارد تومان در حساب این هیات وجود دارد را تکذیب کرد.

- علی قاسمی در گفت و گو با ایسنا، پیرامون اظهاراتی در خصوص درآمدهای هیات فوتبال خوزستان و این که در لیگی مثل سوپر لیگ فوتبال خوزستان درآمد هیات 270 میلیون تومان است و این که در حال حاضر حدود 20 میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال استان است، اظهارکرد: وجود 20 میلیارد تومان در حساب هیات و کلا این چنین مواردی را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: هیات های فوتبال استان ها بر اساس مصوبه هیات رییسه هر استان جهت برگزاری مسابقات در استان و با توجه به حق الزحمه داوران، ایاب و ذهاب و همچنین یک وعده غذایی در آنالیز قیمت ها آورده می شود و اصلا وضعیت حساب هیات فوتبال خوزستان به این صورت نیست که در یک برنامه تلویزیونی به آن پرداخته شد.

دبیر هیات فوتبال خوزستان افزود: همچنین هیات فوتبال نیز برای کاهش هزینه از عوامل و کوبل اجرایی همان شهرستان یا شهرستان همجوار استفاده می کند و همان گونه که مستحضر هستید هیات فوتبال یک ارگان دولتی با ردیف بودجه نیست و تمام هزینه های خود را از باشگاه های شرکت کننده تامین می کند.

وی بیان کرد: مانده حساب های هیات فوتبال از اظهارنامه مالیاتی که هر ساله در اداره مالیات استان خوزستان پرداخت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب وجود 20 میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال خوزستان

تکذیب وجود 20 میلیارد تومان در حساب هیات فوتبال خوزستان