مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-03پزشكي

بیمارستان نوشهربا کمبود پزشک متخصص مواجه است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر با اشاره به کمبود پزشک متخصص و بیهوشی در تنها بیمارستان دولتی نوشهر گفت: مردم از نحوه خدمات در این بیمارستان راضی نیستند و علت آن هم کمبود پزشک متخصص و کمی امکانات است که بخشی به مشکلات اقتصادی کشور و بخشی دیگر به .

- ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر با اشاره به کمبود پزشک متخصص و بیهوشی در تنها بیمارستان دولتی نوشهر گفت: مردم از نحوه خدمات در این بیمارستان راضی نیستند و علت آن هم کمبود پزشک متخصص و کمی امکانات است که بخشی به مشکلات اقتصادی کشور و بخشی دیگر به درآمد خود بیمارستان برمی گردد.

سید رحیم سیدپور شامگاه 12 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پویش ملی سلامت کشور در راستای غربالگری مبتلایان به دیابت و فشار خون بالا، اظهار کرد: دیابت و فشار خون از جمله آسیب رساننده ترین بیماری ها در کشور هستند که بار خسارت مالی زیادی را وارد می کنند زیرا منجر به بیماری هایی چون قلبی، کلیوی، دیالیز و سایر بیماری ها می شود و افراد دچار دیابت از نوع شدید ممکن است بینایی خود را از دست دهند.

سیدپور از وجود 70 بیمار دیالیزی در نوشهر خبر داد و افزود: در گذشته تنها هشت تخت دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر فعال بود اما 6 تخت اضافه شد که بازهم پاسخگو نبود و در حال حاضر 14 تخت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نوشهربا کمبود پزشک متخصص مواجه است

بیمارستان نوشهربا کمبود پزشک متخصص مواجه است