مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-14پزشكي

تشخیص اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل با آزمایش چشمی ساده


آزمایش چشمی ساده، بیمارانی را که در معرض خطر اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل قرار دارند، مشخص می کند؛ شناسایی بیماری مسن که در معرض خطر اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل است، - ایسنا/خراسان رضوی آزمایش چشمی ساده، بیمارانی را که در معرض خطر اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل قرار دارند، مشخص می کند؛ شناسایی بیماری مسن که در معرض خطر اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل است، شاید به معنای واقعی کلمه، در یک چشم به هم زدن انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال نت، محققان در مرکز پزشکی دوک هلث آمریکا دریافتند که اندازه گیری ساده نوار مغز، سیگنال آسیب پذیری شناختی را هنگامی که از بیماران خواسته می شود چشمان خود را ببندند و سپس باز کنند، تشخیص می دهد.

قبل از عمل جراحی، بازخوانی غیرتهاجمی امواج مغزی به پیش بینی اینکه کدام بیماران در معرض خطر گیجی و مشکلات توجه بعد از عمل هستند، کمک می کند.

دکتر لیا آکر، استادیار دپارتمان بیهوشی دوک و محقق اصلی این تحقیق می گوید: حدود نیمی از سالمندان به ظاهر عادی پس از جراحی دچار مشکلاتی در تفکر، حافظه یا توجه می شوند.

آکر اظهار کرد: در حالی که علت دقیق اختلال عملکرد شناختی پس از جراحی نامشخص است، بزرگترین پیش بینی کننده اختلال پس از جراحی، اختلال شناختی از قبل موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل با آزمایش چشمی ساده

تشخیص اختلال عملکرد شناختی بعد از عمل با آزمایش چشمی ساده