مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-20سياسي

میان ما و نسل زِد یک نظم ارزشی مشترک وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «طرح ملی طوبی؛ برنامه مرجع و ملی آموزش و توانمند سازی بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و تربیت عفیفانه» عصر امروز چهارشنبه 29 آذر با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: نسل ما و نسل زِد از یک نظم ارزشی مشترک برخوردار است، اما بعضاً مشاهده می کنیم که زبان مشترک نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طرح ملی طوبی؛ برنامه مرجع و ملی آموزش و توانمند سازی بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و تربیت عفیفانه عصر امروز چهارشنبه 29 آذر با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، زمان وزیری مجری طرح ملی طوبی و جمعی از فعالان این حوزه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: ما به لحاظ کمی تلاش های خوبی در کشور برای تبیین عالمانه و هنرمندانه زیست عفیفانه و آموزه بزرگ حجاب و عفاف انجام دادیم، اما متأسفانه مورد تهاجم رقیب ایدئولوژیک و دشمنان راهبردی نظام جمهوری قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: قبول دارم طرح ملی طوبی در این دو سال طول کشید، اما در میان بررسی هایی که انجام داده ایم این طرح آزمون خود را پس داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میان ما و نسل زِد یک نظم ارزشی مشترک وجود دارد

میان ما و نسل زِد یک نظم ارزشی مشترک وجود دارد