مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-12اقتصادي

جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری ها از سران سه قوه


در راستای مطالبه رفع موانع ساخت وساز مسکن، نامه ای با امضای شهرداران کلانشهرها خطاب به سران قوای سه گانه کشور تنظیم و خواستار جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز شدیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در راستای مطالبه رفع موانع ساخت وساز مسکن، نامه ای با امضای شهرداران کلانشهرها خطاب به سران قوای سه گانه کشور تنظیم و خواستار جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز شدیم.

یعقوب هوشیار در پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان در تبریز، اظهار کرد: صنعت ساختمان از سرعت رشد کمتری نسبت به سایر صنایع کشور که مجهز به تکنولوژی های روز هستند، برخوردار است.

وی افزود: دغدغه مشترک مدیریت شهری و سازندگان و طراحان افزایش کیفیت صنعت ساختمان است.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت در صنعت ساخت و ساز، خاطرنشان کرد: تصمیمات هیجانی رقم زننده اتفاقات مطلوب در حوزه ساختمان نبوده و نیاز به راهبردهای دقیق وجود دارد.

هوشیار با بیان این که راه تحول و نجات صنعت ساختمان، تغییر نگاه و توجه ویژه به متخصصان این حوزه است، اعلام کرد: ساختمان سازی امروز به متخصصان واگذار نشده و مداخلات زیادی در حوزه مسکن وجود دارد.

وی یادآور شد: برنامه دولت ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال است، ولی بیمه ساختمان را به شدت افزایش داده و حتی در برخی موارد دیگر نیز موانع را رفع نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری ها از سران سه قوه

جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری ها از سران سه قوه