مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-08دانش

معرفی طرح دوره پسادکتری بنیاد ملی نخبگان


بنیاد ملی نخبگان، دانش آموختگان برتر دانشگاهی را بر اساس مجموع فعالیت های نخبگانی آنان در دوران دانشجویی و دانش آموختگی شناسایی می کند تا بتوانند از تسهیلات پسادکتری بهره مند شوند.

- بنیاد ملی نخبگان، دانش آموختگان برتر دانشگاهی را بر اساس مجموع فعالیت های نخبگانی آنان در دوران دانشجویی و دانش آموختگی شناسایی می کند تا بتوانند از تسهیلات پسادکتری بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف ارتقای توانایی های پژوهشی، فناورانه و آموزشی، دانش آموختگان برتر دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و سایر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، بنیاد ملی نخبگان دانش آموختگان برتر دانشگاهی را بر اساس مجموع فعالیت های نخبگانی آنان در دوران دانشجویی و دانش آموختگی شناسایی می کند تا بتوانند از تسهیلات پسادکتری بهره مند شوند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، مشمولان این تسهیل، مطابق مقررات بنیاد دوره پسادکتری را زیرنظر استاد میزبان در یکی از مؤسسه های علمی داخل کشور سپری می کنند.

پرداخت بخشی از کارمزد، حق بیمه تکمیلی پژوهشگر، اعتبار ارتباطات علمی و تسهیلات فرهنگی ـ رفاهی، از جمله تسهیلات اعطایی به برگزیدگان این طرح به شمار می رود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی طرح دوره پسادکتری بنیاد ملی نخبگان

معرفی طرح دوره پسادکتری بنیاد ملی نخبگان