مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-16اقتصادي

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: اراضی 7 محدوده در استان با بیش از 700 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تعیین در این جلسه تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سمانه حسن پور امشب در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و هشتمین جلسه شورای راهبری تحول اداری و کمیته بهره وری استان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: اراضی 7 محدوده در استان با بیش از 700 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تعیین در این جلسه تعیین تکلیف شد.

وی افزود: 117 مورد مصوبه مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با رقمی بالغ بر 103 میلیارد و 900 میلیون تومان در این جلسه مصوب شد و برای اجرا ابلاغ می شود.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان به هیچ عنوان نباید نیروهای مشاور و پیمانکار را در دستگاه های تحت مدیریت خود مشغول به کار کنند و در این زمینه تذکرات لازم به مدیران بیان شده است.

  وی افزود: پروژه های افزایش برخورداری در سکونتگاه های غیر رسمی استان در موضوع بند ب تبصره 11 قانون بودجه 1402 در این جلسه مصوب شد.

حسن پور در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به برگزاری در جلسه راهبری تحول اداری گفت: مجوزهای استخدام دستگاه های اجرایی استان از محل طرح شهید زین الدین اخذ شده است و 80 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان

تامین بیش از 700 هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن لرستان