مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-17حوادث

واژگونی سواری پژو در شمال مهدیشهر سمنان سه فوتی داشت


 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان: حادثه در کیلومتر 10 محور شهمیرزاد به فولادمحله از مناطق شمالی استان سمنان رخ داد.

-  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محدوده شهرستان مهدیشهر سه فوتی و یک مصدوم برجاگذاشت.

پژمان قراییان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه در کیلومتر 10 محور شهمیرزاد به فولادمحله از مناطق شمالی استان سمنان رخ داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: یک مصدوم واژگونی خودروی پژو پارس به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، واژگونی در جاده های استان سمنان سهم حدود 60 درصدی از حوادث رانندگی در این محور دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و علت اصلی این مساله خستگی و خواب آلودگی رانندگان به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده ها عنوان شده است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از 600 کیلومتر از مسیر بیش از 900 کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند که به دلیل تردد سالانه بیش از 17 میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی سواری پژو در شمال مهدیشهر سمنان سه فوتی داشت

واژگونی سواری پژو در شمال مهدیشهر سمنان سه فوتی داشت