مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-06سياسي

خسروپناه: دانشجویان آگاه ترین افراد به وضعیت مردم و جامعه هستند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی روز 16 آذر را به دانشجویان کشور تبریک گفت و تأکید کرد که دانشگاه نهادی پویا و جویا و برآمده از متن و بطن مردم و جامعه است و دانشجویان آگاه ترین افراد به وضعیت مردم و جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی روز 16 آذر را به دانشجویان کشور تبریک گفت.

مشروح این پیام به شرح ذیل است: بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ شانزدهم آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است.

                                                                                                          مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) شانزدهم آذر ماه یکی از به یاد ماندنی ترین و خاطره انگیزترین روز های تاریخ پرفراز و نشیب میهن عزیزمان ایران است که یادآور شهادت دانشجویان معترض به حضور مستکبرانه نیکسون، معاون رییس جمهور وقت آمریکا در ایران در سال 1332 است که از همان زمان، ریشه های جنبش های دانشجویی مستحکم شد و نقطه عطفی در مبارزه دانشجویان و مردم علیه استبداد و استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: دانشجویان آگاه ترین افراد به وضعیت مردم و جامعه هستند

خسروپناه: دانشجویان آگاه ترین افراد به وضعیت مردم و جامعه هستند