مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-27سياسي

تهیه فیلم کوتاه از زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،سید ولی موسوی در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان افزود: - رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره های شهدا و تهیه فیلم کوتاه از سبک زندگی شهدای استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،سید ولی موسوی در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است و همه ما برای انتقال فرهنگ، تفکر و آرمان های شهدا وظیفه داریم.

  موسوی تصریح کرد: کنگره شهدای استان یک رویداد مهم فرهنگی است که دستگاه ها برای برگزاری باشکوه این کنگره باید از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

  موسوی با بیان اینکه 102 شهید فرهنگی و 446 شهید دانش آموز در سطح استان داریم که یک سوم شهدای استان را تشکیل می دهند گفت: برنامه های متنوعی در حوزه دانش آموزان و فرهنگیان در راستای برگزاری اجلاسیه های متعدد در 13 شهرستان و منطقه پیش بینی شده است.

  رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان از نصب تمثال شهدای فرهنگی و دانش آموزی در سطح ادارات شهرستان ها، مناطق و مدارس خبر داد و افزود: سرکشی از خانواده های شهدای فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه فیلم کوتاه از زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

تهیه فیلم کوتاه از زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد