مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-09سياسي

شاهد افول سرمایه اجتماعی در 10 سال گذشته بوده ایم


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اعلام کرد: در تلاش هستیم شورای فرهنگ عمومی به کانون مسأله محور و زیست بوم محور تبدیل و مسائل باید متناسب با محل تصمیم گیری، - ایسنا/همدان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اعلام کرد: در تلاش هستیم شورای فرهنگ عمومی به کانون مسأله محور و زیست بوم محور تبدیل و مسائل باید متناسب با محل تصمیم گیری، اجرا و تصویب شود.

  سیدمجید امامی شنبه 18 آذر در نخستین گردهمایی شوراهای فرهنگ عمومی استان همدان، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی ابزاری خوب برای حکمرانی فرهنگی، تحقق ارزش های ایرانی، اسلامی و انقلابی است، اظهار کرد: سه رویکرد در شورای فرهنگ عمومی وجود دارد و دبیرخانه باید این رویکردها را دنبال می کرد اما تا زمانی که دبیرخانه اصلاح نشود هیأت رییسه و اعضای شورا نمی توانند نقش خوبی ایفا کنند و نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد افول سرمایه اجتماعی بوده ایم، تصریح کرد: متأسفانه در 10 سال گذشته شاهد افول سرمایه اجتماعی بوده ایم که باید برنامه ها در محور نشاط استان و شهرستان ها به صورت مسأله محور جلو برود و براساس مقیاس استان وضعیت ارزش ها، رفتارهای فرهنگی و شرایط مختلف بررسی شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور توضیح داد: مرکز رصد آمار مسائل مختلف را به صورت میدانی بررسی می کند و در حال حاضر با محوریت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد افول سرمایه اجتماعی در 10 سال گذشته بوده ایم

شاهد افول سرمایه اجتماعی در 10 سال گذشته بوده ایم