مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-02سياسي

آغاز پویش «صبح زیتون» و طرح مردمی کاشت درخت در خراسان جنوبی


طرح مردمی کاشت درخت و پویش «صبح زیتون» یادمان شهدای فلسطین همزمان با سراسر کشور و با حضور سخنگوی دولت در خراسان جنوبی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با حضور سخنگوی دولت و همراهی استاندار و جمعی از مسوولان خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر کشور طرح مردمی کاشت درخت و پویش صبح زیتون یادمان شهدای فلسطین همزمان در این استان آغاز شد.

علیرضا نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در این مراسم که همزمان با پویش صبح زیتون برگزار شد اظهارداشت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، سهم خراسان جنوبی کاشت 16 میلیون درخت طی چهار سال است که در سال اول تلاش ما کاشت یک میلیون درخت در استان است.

وی افزود: امروز همزمان کاشت 83 هزار نهال در سطح 70 هکتار از مراتع شهرستان های خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با اشاره به این که این طرح سال 1401 در خراسان جنوبی با تولید نهال در نهالستان های استان آغاز شد گفت: یک میلیون و 720 هزار اصله درخت در نهالستان های خراسان جنوبی تولید شده است که کاشت آنها در سال جاری انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به آغاز پویش صبح زیتون به یاد شهدای مظلوم فلسطین در سراسر کشور ادامه داد: این پویش در سطح کشور با کاشت درخت به یاد 100 هزار شهید مقاومت غزه طی 75 سال اخیر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «صبح زیتون» و طرح مردمی کاشت درخت در خراسان جنوبی

آغاز پویش «صبح زیتون» و طرح مردمی کاشت درخت در خراسان جنوبی