مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-30سياسي

اجرای پویش ملی صبح زیتون در استان مرکزی/ کاشت زیتون به یاد شهدای غزه


پیرو اجرای پویش ملی صبح زیتون، به یاد شهدای غزه، عملیات نهال کاری زیتون در مجتمع جامعه المصطفی شهرستان آشتیان انجام شد.

- ایسنا/مرکزی پیرو اجرای پویش ملی صبح زیتون، به یاد شهدای غزه، عملیات نهال کاری زیتون در مجتمع جامعه المصطفی شهرستان آشتیان انجام شد.

دکتر محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور نهم آذرماه در سفر به شهرستان آشتیان در استان مرکزی و در حاشیه شرکت در پویش صبح زیتون در مرکز علمی و تربیتی جامعه المصطفی العالمیه آشتیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز جهان با 34 چالش جدی از جمله تغییر اقلیم، بیابان زایی، کمبود آب شیرین و کمبود فضای سبز مواجه است و در این راستا مقام معظم رهبری بر توسعه فضای سبز تاکید دارند و در این راستا، کاشت یک میلیارد درخت مثمر طی چهار سال را دستور دادند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1402 بالغ بر 250 هزار اصله نهال در کشور کاشته می شود، افزود: این امر به توسعه فضای سبز کشور ختم می شود و اقدام بسیار ارزنده ای است.

نامی تصریح کرد: سهم استان مرکزی در این طرح، کاشت 16 میلیون اصله نهال طی چهار سال است و امسال نیز 4 میلیون درخت کاشته می شود.

و قطعا این کار در استان مرکزی اجرایی می شود و سازمان مدیریت بحران نیز بر روند اجرای پروژه در کشور نظارت دارد و قطعا این درختان را به یاد تمامی شهدا از جمله ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی صبح زیتون در استان مرکزی/ کاشت زیتون به یاد شهدای غزه

اجرای پویش ملی صبح زیتون در استان مرکزی/ کاشت زیتون به یاد شهدای غزه