مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-02سياسي

همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس کهگیلویه


با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی همایش ویژه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه،   جمشید ارسلان جو مسؤول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در همایش ویژه فرمانده هان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شهر دهدشت به تشریح و فلسفه حضور بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و با بیان این که ارتباط گیری دو طرفه و متقابل مدارس و بسیج دانش آموزی می تواند زمینه ساز ترویج هرچه بهتر فرهنگ بسیج در سطح مدارس و قشر نوجوان شود، خواستار تبیین هرچه بهتر  جایگاه واقعی بسیج و کارکردهای بسیج در مدارس شد.

وی با اشاره به تعابیر والای امام خمینی(ره) در رابطه با بسیج که فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می دهد گفت: امام راحل چنین تعابیری را در مورد هیچ نهادی به کار نبردند و این نشان از اهمیت و جایگاه و نقش بسیج در جامعه دارد.

ارسلان جو جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را یادآور شد و بیان کرد: این رژیم خونخوار همواره نشان داده که در نگاه آن ها زن، کودک، مدرسه و بیمارستان تفاوتی ندارند و همه اهداف جنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس کهگیلویه

همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس کهگیلویه