مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-26اقتصادي

توزیع بیش از 8میلیون قوطی شیرخشک در آبان ماه / تشدید بازرسی ها از داروخانه ها


سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام سرعت گرفتن روند تامین شیرخشک در کشور، گفت: در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است.

- سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام سرعت گرفتن روند تامین شیرخشک در کشور، گفت: در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است.

دکتر سجاد اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات انجام شده جهت تامین شیرخشک مورد نیاز کشور، گفت: به دنبال رفع مشکل تامین و تخصیص ارز شیرخشک و اقدام جهت تامین مواد اولیه تولید و همچنین واردات فوریتی، در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی(رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است.

وی افزود: این در حالی که سال گذشته که وضعیت عادی بود، ماهانه بین 5 تا 5 میلیون و500 هزار عدد قوطی توزیع شده است.

به این ترتیب، این افزایش توزیع نشان از افزایش سرعت تامین و توزیع دارد و حاکی از آن است که کمبود شیرخشک رو به پایان است و بازار به سمت اشباع پیش می رود.

اسماعیلی همچنین درباره روند تولید شیرخشک به ایسنا گفت: با رفع مشکل ارزی، در حال حاضر شرکت های تولید کننده شیرخشک داخلی به صورت سه شیفت در حال تولید این محصول هستند؛ به طوری که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 8میلیون قوطی شیرخشک در آبان ماه / تشدید بازرسی ها از داروخانه ها

توزیع بیش از 8میلیون قوطی شیرخشک در آبان ماه / تشدید بازرسی ها از داروخانه ها