مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-03ورزشي

نیان به دنبال جبران


دو تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد در خالی عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت که بلندقامت مشهدی به دنبال جبران گذشته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز و از ساعت 16:00 دو تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد در سالن مهران مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

نیان به دنبال بهبود وضعیت تیم مشهدی نیان الکترونیک که از 8 دیدار قبلی خود در لیگ برتر والیبال ایران تنها 3 دیدار را موفق شده است با پیروزی پشت سر بگذارند.

حال امروز در سالن مهران به دنبال چهارمین پیروزی خودش است تا بتواند در جدول وضعیت خودش را بهبود ببخشد و خود را چند پله بالا بکشاند.

عملکرد ضعیف شهرداری گنبد در بازی های خارج از خانه در آن سوی میدان، تیم شهرداری گنبد هم وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر والیبال ایران ندارد و از 8 دیدار قبلی خود تنها 2 پیروزی را توانسته است کسب کند و به امتیاز این بازی مقابل تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد چشم دوخته است.

تیم والیبال شهرداری گنبد در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه نداشته است و تاکنون 4 بازی را خارج از خانه به میدان رفته است که موفق به کسب تنها یک پیروزی مقابل تیم چادرملو اردکان شده است و 3 دیدار دیگر را واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیان به دنبال جبران

نیان به دنبال جبران