مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-19ورزشي

مجوز واردات ماشین فوتبالیست ها باطل شد


سردار آزمون ، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و چند نفر دیگر جزو بازیکنانی بودند که گفته شد با استفاده از این سهمیه خودروی لاکچری وارد کرده و در نمایشگاه های شمال شهر تهران به فروش گذاشتند که ما به التفاوت قیمت آن بیش از 50 میلیارد تومان بوده است! - مجوز جنجالی واردات خودروی لاکچری فوتبالیست ها باطل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: مصوبه هیات وزیران در رابطه با اجازه به اعضای تیم ملی فوتبال و کادر فنی برای واردات خودرو به علت احراز تبعیض ناروا از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد.

از این رو بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که پیش از این اقدام به واردات خودرو کردند نیز مشمول رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری می شوند.

پیش از این گفته شد که بازیکنان تیم ملی و 14 نفر دیگر که عمدتا مدیران فدراسیون فوتبال و افراد نامشخص بودند، مشمول استفاده از این امتیاز عجیب و غریب شدند که برای دارنده آن چند ده میلیارد تومان سود به همراه داشته است.

سردار آزمون ، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و چند نفر دیگر جزو بازیکنانی بودند که گفته شد با استفاده از این سهمیه خودروی لاکچری وارد کرده و در نمایشگاه های شمال شهر تهران به فروش گذاشتند که ما به التفاوت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات ماشین فوتبالیست ها باطل شد

مجوز واردات ماشین فوتبالیست ها باطل شد