مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-05فرهنگي

15 دروغی که فیلم ها باعث شدند باور کنیم؛ از «مکیدن زهرمار» تا «صدا خفه کن»


فیلم ها به ما راه گریزی موقت از دردسرها و مشغله های زندگی روزمره می دهند و معمولاً به همین دلیل است که آن ها برای ما بسیار جذاب هستند.

فرصتی برای ریلکس کردن و رها کردن عقلانیت در دنیای آن ها؛ - 15 دروغی که فیلم ها باعث شدند باور کنیم؛ از مکیدن زهرمار تا صدا خفه کن فیلم ها به ما راه گریزی موقت از دردسرها و مشغله های زندگی روزمره می دهند و معمولاً به همین دلیل است که آن ها برای ما بسیار جذاب هستند.

فرصتی برای ریلکس کردن و رها کردن عقلانیت در دنیای آن ها؛ دنیایی که در آن زندگی عادی جای خود را به شگفتی های تخیلی می دهند، و قلمروهایی که در آن ها واقعیت می تواند تا جایی که تخیل فیلمساز می تواند آن را گسترش دهد، شکلی متفاوت داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که بسیاری از فیلم ها تلاش زیادی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر چیزی که به تصویر می کشند تا حد ممکن دقیق و واقع گرایانه باشد، اما در میان فیلمسازان بسیار رایج است که با حقیقت بازی کنند.

فیلم هایی با روایت ها و جهان های دور از دسترس مانند فیلم های فانتزی و علمی تخیلی، به وضوح نشان می دهند که در کجا از واقعیت فاصله می گیرند.

برخی دیگر در ارائه حقایق فرضی که در زمان آزمایش و تحقیق، درستی آن ها رد می شود بسیار هوشمندانه عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دروغی که فیلم ها باعث شدند باور کنیم؛ از «مکیدن زهرمار» تا «صدا خفه کن»

15 دروغی که فیلم ها باعث شدند باور کنیم؛ از «مکیدن زهرمار» تا «صدا خفه کن»