مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-04بين الملل

صدمه روانی به صدها نظامی اسراییلی بعد از عملیات «طوفان الاقصی»


تلویزیون رژیم صهیونیستی می گوید 2000 نظامی اسراییلی به علت صدمات روانی وارده در جنگ غزه به مراکز روانپزشکی مراجعه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، داده های منتشرشده در رسانه های اسراییلی نشان می دهد 2000 نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در اراضی اشغالی برای دریافت کمک های روانپزشکی مراجعه کرده اند.

تلویزیون اسراییل (کان)، امروز (دوشنبه)، در این باره گزارش داد حدود 2000 نظامی طی جنگ از تاریخ هفتم اکتبر (تاریخ آغاز عملیات طوفان الاقصی) برای دریافت کمک های روانپزشکی اعلام نیاز کردند که 200 نفر آن ها در 3 هفته اول این درخواست را ارائه کرده بودند.

کان می گوید حدود 75 تا 80 درصد این نظامیان به عنوان مجروحان جنگی ثبت شدند؛ اما بعدها توانستند به واحد خود بازگردند و حضورشان در جبهه جنگ را ادامه دهند.

نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ هفتم اکتبر در عملیاتی غافگیرانه از زمین، هوا و دریا به اراضی اشغالی فلسطین نفوذ کردند و توانستند بسیاری از نظامیان اسراییلی را از پا درآورند و  ده ها نفر را به عنوان اسیر جنگی با خود به نوار غزه ببرند.

در ادامه این گزارش آمده است: مجروح میدان جنگ این طور تعریف می شود که سربازی در معرض یک حادثه مانند تیراندازی، یا تقابل [نظامی]  یا جراحت قرار گرفته باشد و یا اینکه شاهد جراحات یا صحنه های خطرناکی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدمه روانی به صدها نظامی اسراییلی بعد از عملیات «طوفان الاقصی»

صدمه روانی به صدها نظامی اسراییلی بعد از عملیات «طوفان الاقصی»