مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-18سياسي

وزیر جهاد کشاورزی: مسئولان فاسد در هر سطحی عزل می شوند


با رانت، فساد و انحصار به شدت برخورد می شود و در صورت اثبات فساد، مسئول در هر سطحی باشد؛ عزل می شود، این خط قرمز است و در ستاد و استان جاری می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت در نشست شورای معاونین و مدیران از تعهد خویش به رییس دولت مردمی گفت و تاکید کرد: نظارت و حساب کشی در همه زمینه ها وظیفه مسوولان است و اگر تخلفی صورت گرفت، به سرعت پیگیری شود.

وی در همین حال افزود: با رانت، فساد و انحصار به شدت برخورد می شود و در صورت اثبات، مسئول در هر سطحی باشد؛ عزل می شود، این خط قرمز است و در ستاد و استان جاری خواهد بود.

وزیر جهادکشاورزی بر مبارزه با فساد، تکریم ارباب رجوع، تقویت صندوق بیمه کشاورزی و اولویت واردات از کشورهای پیرامون، تاکید کرد و از پایان محدودیت در سرمایه گذاری خبر داد.

محمدعلی نیکبخت در ادامه با اشاره به برخی رفتارها در مواجهه با ارباب رجوع، گفت: تکریم ارباب رجوع از خطوط قرمز دولت است و برخورد نامناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی جایگاهی ندارد.

بخش زیادی از مشکلات و مراجعات کشاورزان، بهره برداران و مردمی که از روستا و شهرستان به تهران می آیند، در همان محل قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: مسئولان فاسد در هر سطحی عزل می شوند

وزیر جهاد کشاورزی: مسئولان فاسد در هر سطحی عزل می شوند