مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-02سياسي

فعالیت هیأتهای مذهبی، بزهکاری را کاهش می دهد


رییس سازمان هیأتها و تشکل های دینی کشور گفت: فعالیت هیأتهای مذهبی در محلات شهری و روستاها، بزهکاری را کاهش و حجاب را افزایش میدهد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان هیأتها و تشکل های دینی کشور گفت: فعالیت هیأتهای مذهبی در محلات شهری و روستاها، بزهکاری را کاهش و حجاب را افزایش میدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام مجید باباخانی 11 آذر در نشست خبری که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ نابرابر در حوزه روایتها وجود دارد، ضمن تأکید بر پیروزی روایت برتر در این جنگ، هیأتهای مذهبی را در قامت و کسوت رسانه توصیف کرد و گفت: فعالیت هیأتهای مذهبی در محلات شهری و روستاها، آسیبهای اجتماعی و بزهکاری را کاهش و حجاب را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه جنگ نابرابر روایتها ایجاب می کند که روایت صحیح به جامعه انتقال یابد، افزود: سنت مرکز ثقل جوامع انسانی است و مدرنیته در جنگ با سنتها قرار گرفته است و میخواهد همه وجود فرهنگی جوامع را استحاله نماید.

باباخانی تأکید کرد: ما منکر استفاده از مدرنیته نیستیم، اما نباید سنتهای جامعه کمرنگ و نهایتا از بین رود.

این مقام مسئول کشوری ادامه داد: اردبیل پیش قراول حرکت های مذهبی در سال های دور و نزدیک بوده است و تمامیت ارضی کشور و حفظ انسجام ملی مرهون این شهر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیأتهای مذهبی، بزهکاری را کاهش می دهد

فعالیت هیأتهای مذهبی، بزهکاری را کاهش می دهد