مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-27سياسي

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه باهنر کرمان برگزار می شود


مدیر امور نمایشگاه های سازمان انرژی اتمی گفت: نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی 11 تا 15 آذرماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر امور نمایشگاه های سازمان انرژی اتمی گفت: نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی 11 تا 15 آذرماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

محمدتقی شجاعی صبح امروز ششم آذرماه در نشست خبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین، امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای شگرف نظام، سازمان تصمیم گرفت نمایشگاه تخصصی صنعت هسته ای را در دانشگاه های کشور و به ویژه دانشگاه های مادر هر استان برگزار کند و این کار از سال 87 آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده و دستاوردهای چند وقت اخیر، نمایشگاه امسال با رویکرد متفاوت نسبت به دوره های قبل برگزار می شود و برآنیم دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در زندگی مردم و آنچه که موجب رشد و توسعه کیفیت زندگی می شود را به نمایش بگذاریم.

شجاعی با اشاره به اینکه نمایشگاه شامل سه بخش کلی مرور چرخه سوخت، نیروگاهی و کاربردهای صنعت هسته ای در صنایع مختلف می شود، بیان کرد: بخش مرور چرخه سوخت شامل غرفه های ژئوفیزیکی هوابرد، تولید کیک زرد، معادن پرتوزا، فرآوری اورانیوم، غنی سازی، تولید آلیاژهای نوین و تولید قرص و مجتمع سوخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه باهنر کرمان برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی در دانشگاه باهنر کرمان برگزار می شود