مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-11سياسي

استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی سیستم اقتصاد چرخشی است


دبیر کارگروه تخصصی اقتصاد چرخشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی سیستم اقتصاد چرخشی است.

- ایسنا/اردبیل دبیر کارگروه تخصصی اقتصاد چرخشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی سیستم اقتصاد چرخشی است.

ماهرو شایق شامگاه 20 آذر در اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار و سومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اقتصاد چرخشی یک سیستم اقتصادی مدرن است که در آن از فناوری های نوین در طراحی محصولات قابل بازیافت و چندبار مصرف، مدیریت دقیق پسماندها و بازیافت و تولید انرژی تجدیدپذیر استفاده می شود.

وی افزود: اقتصاد چرخشی در عین حال که ایجاد کمترین مقدار زباله و آلودگی کمتر محیط زیست را هدف قرار می دهد، مواد اولیه را نیز در یک چرخه از فرآیند تولید به مصرف قرار می دهد و با بازیابی و بازیافت، دوباره به فرآیند تولید برمی گرداند.

همچنین استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی این سیستم اقتصادی است.

صمد بهزاد مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز با بیان اینکه این مجتمع به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه با تنوع محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با برند مغانه فعالیت می کند، گفت: کشت و صنعت و دامپروری مغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی سیستم اقتصاد چرخشی است

استفاده از انرژی تجدیدپذیر یکی از اصول اصلی سیستم اقتصاد چرخشی است