مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-20سياسي

رییس جمهور جمعه مهمان مردم «مراوه تپه» می شود


معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه محوری ترین برنامه سفر رییس جمهور در دور دوم سفرهای خود دیدار چهره به چهره با مردم است، - گفت: رییس جمهور صبح جمعه با مردم مراوه تپه دیدار می کند.

محمدعلی قشقایی شامگاه چهارشنبه، 29 آذر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گلستان یازدهمین استان در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور است، اظهار کرد: محوری ترین برنامه سفر رییس جمهور در دور دوم سفرهای خود، دیدار چهره به چهره با مردم است.

وی با اشاره به اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به استان ها به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار چهره به چهره وجود نداشت، گفت: یکی از مهمترین برنامه سفر رییس جمهور به استان دیدار نزدیک و بدون واسطه با مردم است که ساعت 9 صبح فردا در مصلی بزرگ گرگان اتفاق خواهد افتاد.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور مردمی بودن را شعار دولت سیزدهم و نماد قدرت جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: دومین دیدار مردمی آیت الله رییسی صبح روز جمعه در شهرستان مراوه تپه خواهد بود.

قشقایی با اشاره به اینکه در هر استان شهرستانی که بیشترین فاصله را از مرکز داشته و جز کم برخوردارترین شهرها باشد مقصد دوم دیدارهای مردم رییس جمهور در نظر گرفته می شود، اضافه کرد: جمع زیادی از وزرا و معاونین وزرا نیز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور جمعه مهمان مردم «مراوه تپه» می شود

رییس جمهور جمعه مهمان مردم «مراوه تپه» می شود