مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-14اجتماعي

محورهای روستایی کوهرنگ در حال بازگشایی است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش راهداران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی استان رخ نداده و راهداران در محورهای روستایی به خصوص در محور کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش راهداران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی استان رخ نداده و راهداران در محورهای روستایی به خصوص در محور کوهرنگ در حال برف روبی و بازگشایی هستند.

روح الله غلامی 23 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش ها از روز گذشته در محورهای استان، اظهار کرد: از ساعت 14:45 دقیقه روز گذشته شاهد بارش خفیف برف در محورهای ناغان-سرخون، کوهرنگ – بازفت شامل گردنه های چری و شاه منصوری بودیم و از ساعت 17 بارش برف در محورهای فارسان – چلگرد، شهرکرد – سودجان، بروجن – لردگان، لردگان- مال خلیفه، اردل- شهرکرد، شهرکرد- ناغان و گردنه چهارطاق شدت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش باران در تمامی محورهای استان مشاهده می شود، افزود: بارش برف هم اکنون در محورهای شلمزار- ناغان و گردنه سولقان به بره مرده وجود دارد و طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی بارش ها تا ظهر امروز به صورت پراکنده در محورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای روستایی کوهرنگ در حال بازگشایی است

محورهای روستایی کوهرنگ در حال بازگشایی است