مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-07اقتصادي

بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است


رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است، گفت: رفتار بانک مرکزی در شان فعالان اقتصادی نیست و در این رابطه معرفی یک نماینده از بانک مرکزی در زنجان از درخواست های ما است تا بتوان به پیگیری امور اطمینان حاصل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان عصر امروز در دیدار فعالان مدیران اقتصادی استان که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه 60 تا 70 درصد صادرات استان سرب و روی است، اظهار کرد: مشکلات فعالان این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است، افزود: رفتار بانک مرکزی در شأن فعالان اقتصادی نیست و دراین رابطه معرفی یک نماینده از بانک مرکزی در زنجان از درخواست های ما است تا بتوان به پیگیری امور اطمینان حاصل کرد.

باقری، نماینده شرکت ایران ترانسفورماتور به سیاست های انقباضی بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: این شرکت 5 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و هیچ کس پاسخگو نیست و با وجود این طلب، در دریافت تسهیلات مشکلات داریم چرا که یک هزار و 200 میلیارد تومان بدهی غیرجاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است

بسته بودن فضای بانک مرکزی فعالیت را مشکل کرده است