مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-12حوادث

توضیحات مدیرعامل آب و فاصلاب کرمان درباره قطع پنج ساعته آب در شهر کهنوج


     علیرضا عبدیان مدیر عامل آب و فاصلاب استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، در مورد قطع 5 ساعته آب در شهر کهنوج در جنوب استان کرمان گفت : -  مدیرعامل آب و فاصلاب کرمان درباره قطع پنج ساعته آب کهنوج گفت: لودر شهرداری شامگاه گذشته در اثر بی دقتی و اشتباه لوله اصلی انتقال آب 600 آزبست را هنگام حفاری دچار شکستگی کرده بود.

     علیرضا عبدیان مدیر عامل آب و فاصلاب استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، در مورد قطع 5 ساعته آب در شهر کهنوج در جنوب استان کرمان گفت : لودر شهرداری شامگاه گذشته در اثر بی دقتی و به اشتباه لوله اصلی انتقال آب 600 آزبست را هنگام حفاری دچار شکستگی کرده بود.

 او افزود : با این اتفاق جمعیت 6 هزار نفری بخشی از شهر کهنوج که آب منازل آنها از طریق این خط لوله تامین می شده دچار مشکل شدند که لوله مذکور همان دیشب بطور موقت تعمیر می شود .

 وی اظهار داشت : از ساعت 9 صبح امروز لغایت 14 بعد از ظهر به مدت 5 ساعت آب این قسمت از شهر کهنوج به منظور تعمیر اساسی خط لوله آب با اطلاع رسانی قبلی از طریق فضای مجازی به مردم ، قطع شد و مجددا با اقدامات فنی صورت گرفته و تعمیر اساسی لوله ، آب این مناطق وصل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرعامل آب و فاصلاب کرمان درباره قطع پنج ساعته آب در شهر کهنوج

توضیحات مدیرعامل آب و فاصلاب کرمان درباره قطع پنج ساعته آب در شهر کهنوج