مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-09سياسي

رسیدگی به 171 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون به 171 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان در کمیسیون ها رسیدگی شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون به 171 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان در کمیسیون ها رسیدگی شده است.

سعید سبحانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در کمیسیون رسیدگی به تخلفات ماده 11 رانندگان، به 27 پرونده رسیدگی و 32 رای صادر شد که به 31 مورد تذکر کتبی منجر شده است.

وی ادامه داد: در کمیسیون رسیدگی به تخلفات ماده 12 شرکت های حمل و نقل، 144 تخلف بررسی شد و از 24 رای صادرشده، یک شرکت تبرئه و به یک شرکت تذکر کتبی داده شد.

همچنین 21 شرکت مشمول جریمه نقدی و یک شرکت مشمول تعطیلی سه تا شش ماه شدند.

سبحانی بیان کرد: عمده ترین تخلف های شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری در کمیسیون ماده 12، صدور بارنامه یا صورت وضعیت به شکل صوری یا غیر واقعی، درج نشدن نرخ واقعی حمل در بارنامه های صادره، صدور صورت وضعیت بدون گرفتن کد رهگیری، درج نکردن نرخ نامه در معرض دید مسافران، عرضه نشدن بلیت به مسافران و رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل های حمل و نقل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 171 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی

رسیدگی به 171 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی