مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-15سياسي

در فضای سیاسی، تقوای سیاسی لازم است


در دوران انتخابات حرف های سیاسی و نقل قول های زیادی مطرح می شود، باید از صحت آن مطمئن شد، باید در نظر بگیریم در فضای سیاسی، - ایسنا/همدان امام جمعه همدان گفت: در دوران انتخابات حرف های سیاسی و نقل قول های زیادی مطرح می شود، باید از صحت آن مطمئن شد، باید در نظر بگیریم در فضای سیاسی، تقوای سیاسی لازم است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 24 آذر در خطبه های نمازجمعه همدان، بیان کرد: در ایام نزدیک به انتخابات همه مسئولان، سیاست مداران، فعالان عرصه های اجتماعی و رسانه را دعوت به تقوای الهی، مراقبت از زبان، گفتار، حرف های بی دلیل، تهمت هایی که شکننده است، می کنیم، همه ما باید مراقب باشیم در این فضا، به ویژه آن کسانی که اطرافیان برخی از اشخاص و مسئولان هستند، به خاطر دنیای دیگران به دین خودشان آسیب نرسانند.

وی با اشاره به اینکه در دوران انتخابات حرف های سیاسی و نقل قول های زیادی مطرح می شود و باید از صحت آن مطمئن شد، اظهار کرد: هر حرف، نکته یا تهمتی به صرف اینکه دیگران می گویند قابل اعتماد نیست و گفته مردم حجت بین ما و خدا نیست و نمی توانیم در مقابل این صحبت ها پاسخگو باشیم، بنابراین باید نسبت به سخنان خود مراقبت، تقوا و حجت شرعی داشته باشیم و خود را در مقابل پیشگاه الهی ببینیم که می توانیم از این حرف دفاع کنیم یا خیر؟ باید در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فضای سیاسی، تقوای سیاسی لازم است

در فضای سیاسی، تقوای سیاسی لازم است