مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-25سياسي

پناهیان: به دست آوردن ایمان توسط انسان های آزاد کار سختی نیست


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه طلبه ها دارند استکبار را نابود می کنند و این ها خطی را ایجاد کردند که غربی ها صدایشان درآمده است، گفت: طلبه ها کسانی هستند که قصد دارند مردم را آزاد کنند نه اینکه مومن کنند چون اگر انسان ها آزاد شوند به دست آوردن ایمان کار سختی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام علیرضا پناهیان جمعه شب در دومین یادواره 93 شهید روحانی بابل اظهار کرد: طبق آمار گرفته شده، از صنف روحانیت و حوزه های علمیه شهدای بیشتری تقدیم انقلاب شد چون علمای ما اهل عمل بودند.

وی با بیان اینکه یک فرزنده حوزه یعنی رهبر انقلاب می ایستد و فریاد می زند و می گوید رییس جمهور سوریه باید بماند همه دشمنان ما خواستند این امر رقم نخورد که نتوانستند، افزود: اگر انسان ها آزاد شوند به دست آوردن ایمان کار سختی نیست؛ طبیعی است کسانی که آزادی بخش نیستن و روحیه آزادی ندارند میل به طلبگی ندارند؛ طلبه ها کسانی هستند که قصد دارند مردم را آزاد کنند نه اینکه مومن کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عالمان دینی دشمن دارند برای اینکه آزادی بشریت دشمنی دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که آزادی می خواهند باید انگیزه آزاد کردن مردم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: به دست آوردن ایمان توسط انسان های آزاد کار سختی نیست

پناهیان: به دست آوردن ایمان توسط انسان های آزاد کار سختی نیست