مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-24ورزشي

زنگ زورخانه را بزن مرشد، می خواهیم به روزهای طلایی برگردیم


رییس هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمان آغاز درخشش دوباره ورزشکاران زورخانه ای کرمان را سال 1403 خواند و گفت: در تلاش هستیم جایگاه از دست رفته خود را برگردانیم.

- خبرگزاری فارس/کرمان: چند روز پیش بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان ورزشی فرمودند: همان گونه که سال های قبل به مسؤولان ورزشی گفته شد، ورزش باستانی ظرفیت تبدیل به یک ورزش بین المللی را دارد و باید در این مسیر تلاش شود.

اینجا بود که فکر کردم کرمان سال های گذشته در حوزه ورزش باستانی حرف های زیادی برای گفتن داشت، اما چرا چند سالی ست صدایی از نام آوری ورزشکاران استان نیست؟ در همین راستا با محسن مساحی به گفت وگو پرداختیم تا ببینیم جایگاه ورزش باستانی کرمان در حال حاضر کجاست و آینده آن به کدام سمت وسو می رود؟ کرمان خیلی قوی است، ما برای دوم شدن تلاش می کنیم رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمان پیشینه این ورزش را در کشور بسیار درخشان خواند و با تاکید بر اینکه کرمان همواره با اختلاف زیاد نسبت به دیگر استان ها در جایگاه اول قرار می گرفت، اظهار داشت: یکی از مسؤولان ورزشی استان اصفهان سال 95 در یک برنامه تلویزیونی گفت کرمان خیلی قوی است، ما برای دوم شدن تلاش می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ زورخانه را بزن مرشد، می خواهیم به روزهای طلایی برگردیم

زنگ زورخانه را بزن مرشد، می خواهیم به روزهای طلایی برگردیم