مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-23سياسي

علم الهدی: غرب از طریق فضای مجازی فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته است


احمد علم الهدی روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای فضای مجازی خراسان رضوی گفت: دنیای ماده ‎پرست غرب امروز از طریق فضای مجازی فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ضرورت رسیدگی و سازمان دهی فضای مجازی مورد تاکید است و باید روزنه نفوذ دشمن از این طریق با تولید محتوای غنی و هدفمند محافظت شود.

احمد علم الهدی روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای فضای مجازی خراسان رضوی افزود: دنیای ماده ‎پرست غرب امروز از طریق فضای مجازی فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته است.

وی بیان کرد: امروزه انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیده که در یک رویداد با ابعاد جهانی همچون جنگ غزه، آحاد جامعه جهانی را مخاطب قرار می دهد و وجدان بیدار هزاران نفر از ملت های آزاده عالم را در دفاع از دین خدا و مردم مظلوم فلسطین پای کار می آورد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این دستاورد انقلاب ملت ایران است؛ ملتی که تا پیش از این و در دوران رژیم طاغوت هیچ امکاناتی نداشت، اما اکنون نبرد تمدن ها، به عنوان راهبردی ترین جنگ عالم را میدان‎ داری می کند.

علم الهدی گفت: وجه مشترک همه نظام‎های سیاسی جهان استکبار این است که مشغله فکری و اندیشه جوانان جامعه را به سخیف‎ ترین مسائل اخلاقی درگیر می کنند تا دغدغه امور راهبردی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: غرب از طریق فضای مجازی فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته است

علم الهدی: غرب از طریق فضای مجازی فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته است