مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-19بين الملل

محاصره دریایی چگونه اقتصاد اسراییل را فلج می کند؟


اقتصاد بحران زده رژیم صهیونیستی که در سایه جنگ غزه وارد مرحله جدیدی از نابسامانی و آشفتگی شد، امروز با عملی شدن تهدیدات نیروهای مسلح یمن ضد این رژیم در دریای سرخ، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: کشتی هایی تجاری که به سمت فلسطین اشغالی در حرکت هستند، از تنگه باب المندب وارد دریای سرخ و از آنجا به بندر ایلات یا کانال سوئز مصر و سپس به بندر اشدود یا حیفا منتقل می شوند.

اما امروز در سایه جنگ غزه و معادله دریایی جدیدی که یمن علیه رژیم صهیونیستی ترسیم و تهدید کرده که تا زمان رفع محاصره غزه و ورود غذا و دارو و سایر ملزومات اساسی به این منطقه، هیچ کشتی اسراییلی یا بین المللی نمی تواند به سمت فلسطین اشغالی حرکت کند و برای این رژیم کالا و مواد غذایی و .

ببرد، کشتی هایی که عازم اراضی اشغالی هستند دیگر نمی توانند از تنگه باب المندب و دریای سرخ عبور کنند و بنابراین مجبورند آفریقا را دور بزنند تا از طریق تنگه جبل الطارق به فلسطین اشغالی برسند.

اسامه ربیع رییس اداره کانال سوئز امروز در بیانیه ای اعلام کرد که از 19 نوامبر 55 کشتی به سمت دماغه امید نیک تغییر مسیر داده اند.

صادرات و واردات رژیم صهیونیستی قبل از جنگ غزه روشن است که مسیر کشتیرانی جایگزین دریای سرخ برای کشتی هایی که عازم اراضی اشغالی هستند مدت زمان رسیدن این کشتی ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره دریایی چگونه اقتصاد اسراییل را فلج می کند؟

محاصره دریایی چگونه اقتصاد اسراییل را فلج می کند؟