مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-19حوادث

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی 28 آذرماه در این باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت اعضای این باند که شامل 7 سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی یک اقدام ضربتی همزمان به 5 نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت 8 نفر از اعضای این باند شامل 7 سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه 5 دستگاه خودرو شامل 3 دستگاه سواری و 2 دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است، گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در لرستان

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در لرستان